05 April 2009

新手狗媽咪之黑眼圈

Oz來的第一天,我失眠了
因為天冷,我擔心她著涼(事實上是擔心她該不會是個傻妹,在地磚上睡一整晚@@)
除了趕快把照片放上相簿,我還一直偷偷從門口張望確定她睡地安穩,
結果是我多慮了,她早上沒有變成小狗冰棒,倒是我的黑眼圈急速加深,隔天還要一早起床上班做苦工...天啊!
如果想看貓熊,不用跑木柵了,內湖也有個"媛媛"...

真不敢想像如果將來自己有小孩會是怎樣情形,
看來要常常"善哉~善哉~色即是空"了

不然會整到自己

6 comments:

Winmore said...

Is OZ in Taipei? I am wonwon's brother!!!!

Winonayuan said...

"Wonwon"的兄弟? 台北的旺旺?

Winmore said...

Sure!!! Fat Wonwon....I just told my dad u bring back a wheaten...

Winonayuan said...

cool!
等Oz大一點,再來個相見歡吧!
目前還在訓練中

Winonayuan said...

by the way, how is your father? last time I met him, he was so proud of Wonwon and brought one of his wheaten books! Wonwon is a big guy! and I love his crazy hair style!

Winmore said...

Ok la wonwon 20Kg now....tooo fat....sleep well eat welll and nothing too do